Jako vývojář pracuji na pozici Software Engineer v oblasti Aerospace se zaměřením na displeje Avioniky. Mimo práci se zajímám o C++, OpenGL, grafické aplikace a Godot game engine.
Jako student jsem vystudoval jsem obor Automatizace řízení a informatika se specializací Grafika a její aplikace na Mendelově univerzitě v Brně a získal inženýrský diplom. Následně jsem pracoval na Ústavu Informatiky jako člen týmů Spatial Hub a Infrastruktury.
O mně
Jmenuji se Karel Zídek a žiji v Brně.
Jako vývojář pracuji na pozici Software Engineer v oblasti Aerospace se zaměřením na displeje Avioniky. Mimo práci se zajímám o C++, OpenGL, grafické aplikace a Godot game engine.
Jako student jsem vystudoval jsem obor Automatizace řízení a informatika se specializací Grafika a její aplikace na Mendelově univerzitě v Brně a získal inženýrský diplom. Následně jsem pracoval na Ústavu Informatiky jako člen týmů Spatial Hub a Infrastruktury.
Jako umělec tvořím nejčastěji ilustrace a concept art. Ačkoliv tvořím převážně digitálně, pomocí nástrojů Clip Studio Paint EX a Affinity Photo, jsou mými nejoblíbenějšími nástroji plnicí pera. S jejich pomocí plním skicáky, které mám vždy po ruce.
Jako designer se zaměřuji převážně na návrhy uživatelských rozhraní, ale navrhuji i různé propagační materiály. Pracuji s moderními nástroji, jakými jsou Affinity Designer a Affinity Publisher.
Ve svém volném čase se věnuji hře na kytaru.