O mně

Jmenuji se Karel Zídek a žiji v Brně.

Jako vývojář pracuji na pozici Software Design Engineer v oblasti Aerospace. Zaměřuji se na  C++, OpenGL, OpenCV, zpracování obrazu a grafické aplikace.

Jako student jsem vystudoval jsem obor Automatizace řízení a informatika se specializací Grafika a její aplikace na Mendelově univerzitě v Brně a získal inženýrský diplom. Následně jsem pracoval na Ústavu Informatiky jako člen týmů Spatial Hub a Infrastruktury. Zaměřoval jsem se na návrhy uživatelských rozhraní, počítačového vidění, detekce dopravních značek, počítačového učení a detekce objektů v mračnech bodů. Dále jsem vedl cvičení kurzů Základy objektového návrhu, Programovací jazyk C++, Počítačová grafika II a část přednášek a cvičení v rámci kurzu Paralelní programování.

Jako umělec tvořím nejčastěji ilustrace a concept art. Ačkoliv tvořím převážně digitálně, pomocí nástrojů Clip Studio Paint EX, Rebelle, a Affinity Designer, jsou mými nejoblíbenějšími nástroji plnicí pera. S jejich pomocí plním skicáky, které mám vždy po ruce.

Jako designer se zaměřuji převážně na návrhy uživatelských rozhraní, ale navrhuji i loga, vizitky, plakáty, oznámení a různé propagační materiály. Pracuji s moderními nástroji, jakými jsou Affinity Designer, Affinity Photo a Affinity Publisher.

Ve svém volném čase se věnuji hře na kytaru.